top of page
black.png
  • noam661

יש מה לצפות


קולקטיב היוצרים הברלינאי משתמש במסקינג טייפ כחומר גלם אמנותי. בחודש נובמבר הסלון בבית ליבלינג יהפוך לקנבס אורבני שעליו הם יתפרעו לעיני הקהל

קולקטיב היוצרים הברלינאי משתמש במסקינג טייפ כחומר גלם אמנותי. בחודש נובמבר הסלון בבית ליבלינג יהפוך לקנבס אורבני שעליו הם יתפרעו לעיני הקהל

לפני שש שנים נפגשו שישה יוצרים הפועלים בברלין ויסדו את TAPE THAT. תוך זמן קצר החלו לכסות, לצפות ולקשט בסרטי הדבקה צבעוניים מבנים נטושים, מועדונים תת קרקעיים, אולמות תצוגה ובהמשך גם גלריות. "האפשרות ליצור משהו חדש עם אובייקט יומיומי" ו"היצירתיות הבלתי מוגבלת" שהמסקינג טייפ איפשר, הם אלה שמציתים את הדמיון והפעולה שלהם, מספרים חברי הקולקטיב.

"אנו שואפים למתוח את הגבולות של מה שרוב האנשים תופסים שאפשר לעשות עם מסקינג טייפ רגיל", אומרים חברי TAPE THAT. בשנים האחרונות הקולקטיב יצר פרויקטים ברחבי גרמניה, רוסיה, סעודיה, קטאר, לוקסמבורג ובולגריה. במהלך חודש נובמבר הם ידריכו ב- Dar al Kalima art college, ינחו סדנה לסטודנטים לאמנות ב-Yabous cultural center במזרח ירושלים ובהמשך יצרו, בנוכחות קהל, בבית ליבלינג בתל אביב. עבודתם תוצג במסגרת אירועי "פתוח לרגל שיפוצים" בסוף החודש.

"בכל פרויקט שאנו עושים יש דגש חזק על שיתוף פעולה, לא רק בתוך הקולקטיב, אלא גם עם הארגונים שעמם אנו עובדים, אמנים אחרים, חובבי אמנות ואמנים צעירים... זה כנראה ההיבט הכי מתגמל של העבודה שלנו, ואנחנו מאד נרגשים מזה".

הזדמנות לצפות בחברי TAPE THAT בפעולה בסלון של בית ליבלינג –

ביום ב' 20.11, וביום ג' 21.11, בשעות 17:00-19:00. כניסה חופשית


bottom of page